La Rosa Enflorece



La rosa enflorece (Los Bilbilicos) - Arturo Escorza

A beautiful jewish-spanish (sefardic) song: "Los Bilbilicos" (The nightingales).

Dedicated to all the wonderful Jewish People in the world.

«Se metieron al trabajo del camino; e salieron de las tierras de sus nascimientos, chicos e grandes e viejos e niños[...] E ivan por los caminos e canpos por donde ivan con mucho trabajo e fortuna, unos cayendo, otros levantando, unos muriendo, otros nasciendo, otros enfermando, que no avia cristiano que no oviese dolor dellos [...]e los rabíes los ivan esforçando e hazían cantar a las mugeres e mancebos e tañer panderos e adufes, por alegrar la gente.» Granada, 31 de marzo de 1492.
The mexican tenor Arturo Escorza


Traditional Jewish Sephardicsong sung in Ladino by Dragana Jevtovic with Matthew Reid clarinet, Vela Mrdjen cello and Reza Khota guitar. Music in the Gallery - Bellvile, Cape Town South Africa


The lyrics are:

La rosa enflorece en el mez de Mayo,
mi alma s'escurece, sufriendo del amor.

Los bilbilicos cantan sospiran del amor.
Y la pasion me mata, muchigua mi dolor.

Mas presto ven Palomba, mas presto ven a mi
mas presto tu mi alma, que yo me vo morir.

La rosa enflorece en el mez de Mayo,
mi alma s'escurece, sufriendo del amor.

No comments: