Janet & Jak ESİM - Por Amar Una Donzea

Janet & Jak ESİM - Por Amar Una Donzea


Por amar una donzea
De muy chica edad
Sufriendo siempre i siempre
En kavo i en kuantidad

Kuando mas yo la amava
Eya me aborresia
Kada vez ke eya me via
Ansi me dizia

Retirate mansevo
No piedras tu tiempo
Ni menos tu mansevez
Fatiga no te dez


BİR TAZEYİ SEVMEK İÇİN

Ta küçük yaştan beri
Acı çektim hep aman
En sonunda anladım
Aşksız geçmiyor zaman

Gördükçe sevdiğimi
Bana hep yüz çevirdi
Peşinden koştukça ben
Sevmiyorum ki, derdi

Geri dön delikanlı
Boşuna beni sevme
Esirge gençliğini
Bana sıkıntı verme
Türkçe uyarlama- Şükrü Caner
____________________________
Vokal- Janet Esim
Klasik Gitar- Jak Esim
Perdesiz Gitar- Erkan Oğur
Akustik Gitar- Bülent Ortaçgil
Vurmalılar- Murat Özbey ya da Birol Ağırbaş (bilmiyorum)

No comments: